Kultaristeily 2017

Kaikkea pohjakallion ja perämaiden väliltä

Kultaristeily 2017

ViestiKirjoittaja Pena » 25.12.2016 11:18

Olen lähdössä risteilylle. Mukanani tulee kullankaivaja, joka on minun itseni lailla etsinyt kultaa Australiassa Minelab GPX 5000 -koneella.
Kysymys kaikille: onko risteilylle lähdössä muita, jotka ovat etsineet kultaa metallinilmaisimella ? Jos on muita samanmielisiä, niin voisimme istahtaa porukalla vaihtamaan ajatuksia "konekaivusta" esim. iltaruokailun jälkeen. Minua voi tavoitella puhelimella numerosta 050 49 49 921.
Pena

Re: Kultaristeily 2017

ViestiKirjoittaja Hannu55 » 29.01.2017 22:55

Kultaristeily on takanapäin. KIITOKSET KAIKILLE JÄRJESTÄJILLE erinomaisesta seminaariristeilystä. Kaikki esitelmöitsijät olivat hyviä, ja asiansa osaavia. Esitelmät erittäin mielenkiintoisia, ainakin näin harrastaja-kullankaivajan kannalta. Myös Kullanhuuhdontakisa Tukholmassa sujui järkestäjien kokemuksen tuomalla varmuudella. Aikataulu piti hyvin, ja tulospalvelu toimi hienosti. Myös kaikki ravitsemuspalvelu, ym. matkanjärjestely sujui niin hienosti, kuin ikinä voi kuvitella. Kiitos myös ennätyssuurelle osanottajajoukolle, koko tapahtuman ilmapiiri oli erinomaisen positiivinen. Myös uusia tuttavuuksia syntyi, tietenkin.

Vielä bonuksena, saimme uuden Lapin Kullan reseptin. Siihen tarvitaan painekattila, vettä, hiilidioksidia, rikkiä, vähän rautaa, kultaa, ja muita mausteita, lämpöä, ja aikaa(sopivasti). Se vain jäi auki, onko lopputulos olutta vai hippuja... :lol:

Kiitos kaikille, ensi vuonna uudestaan!
Hannu
Kullankaivaja jo vuodesta 2010
Hannu55

Paluu Yleinen keskustelu