Yleinen kysymys

Kaikkea pohjakallion ja perämaiden väliltä

Yleinen kysymys

ViestiKirjoittaja Väinö » 16.04.2011 22:15

Kaivamisen kokeileminen kiinnostaisi mutta kun ei ole minkäänlaista tietotaitoa asian suhteen. Mielelläni menen kyllä käymään jäsenvaltauksella ensi kesänä ja vietän siellä aikaani maata kaivaen, mutta mahtaisiko joku vanhempi, kokeneempi ja samalla viisaampi ottaa oppipojan päiväksi völjyyn omalle valtaukselleen ja opettaisi ihan perusasioita?

Väinö
Väinö

Re: Yleinen kysymys

ViestiKirjoittaja matson » 17.04.2011 10:56

tervehys väinö.

taisi tuo seppo kulta etsiskellä oppipoikaa valtaukselle eli otappa yhteys tuohon seppo kultaan joka täällä palstalla kirjoittaa tuolla nimimerkillä
matson

ViestiKirjoittaja koisti » 22.08.2011 17:56

Vähän samaa mietiskellyt kun väinö, mieli tekis lähtee mut jotain opastusta olis kiva saada. Ehkä joku ens kesänä ottaa mut viikoks völjyynsä opetteleen alan niksejä?
koisti

ViestiKirjoittaja Hannu55 » 28.08.2011 20:39

Terve!
Itse olen käynyt nyt 2 kesänä kaivamassa liiton valtauksilla. Minun kokemukseni mukaan kaikki kaivajat ovat reilua mukavaa porukkaa. Olen kysellyt neuvoja ja vinkkejä jopa kymmeniltä muilta, ja aina saanut ystävällisiä vastauksia ja neuvoja. Samoin tänä kesänä jaoin omaa vähäistä tietämystäni usealle uudelle kävijälle. Rohkeasti mukaan vaan liiton valtauksille.
Kullankaivaja jo vuodesta 2010
Hannu55

Paluu Yleinen keskustelu