No tässä olis tämmönen aloittelijan tee se itse rumpuseula

Kaivutekniikka, koneet, rännit, jne.

Re: No tässä olis tämmönen aloittelijan tee se itse rumpuseu

ViestiKirjoittaja Pena » 13.05.2014 22:07

Verkkokauppa.com:ssa on to 15.5. klo 9 alkaen 700 W:n aggregaatteja hintaan 39,90 e.
Pena

ViestiKirjoittaja grazjsw » 14.05.2014 19:42

Eli kuten olen aikasemmin kirjoittanut rumpu toimii kaksi toimisella järjestelmällä. Akilla pyöritetään nii kauan ku virta riittää. Sitten kun se loppuu Remmi vain 240v sähkömoottoriin kiinni ja homma jatkuu aggregaatilla niin kauan kunnes akut on täynnä. Sama toistuu nii kauan kun on tarvis.
Maata pitää liikkua ja aina pitää säätää! =)
grazjsw

ViestiKirjoittaja grazjsw » 12.06.2014 13:33

Nonii rumpua tuli testattua palsilla samoilla akuilla meni melkein viikko. Maata meni läpi varmaan se 10 mottia.
grazjsw

ViestiKirjoittaja kultapekka » 12.06.2014 18:17

Aika hyvän kokoinen testimäärä maata! Laitatkos enskerralla rihlat ja matot paikoilleen ja kokeilet löytyykö sitä kultaakin? 8-)
kultapekka

ViestiKirjoittaja Tapsa » 13.06.2014 20:31

Aika hyvin tuo näytti toimivan, vaikka alkuun hieman epäilin. kivet tuli puhtaina ulos ja hienompi aines meni ränniin niin kuin pitääkin. pienestä koostan ja suurista kierroksistaan huolimatta tai juuri niiden takia lopputulos näytti hyvältä. Uusia rohkeita kokeiluja tarvitaan ja täytyy toki muistaa, että tekevälle sattuu milloin positiivista, milloin nekatiivista. Mutta muistakaa nuoret kaivajat myös huolehtia omasta turvallisuudestanne, onkalot ovat joskus kuolettavan vaarallisia. Mitä parhainta jatkoa toivottaa Tapsa
Tapsa

ViestiKirjoittaja grazjsw » 13.06.2014 21:19

Tapsa kirjoitti:Aika hyvin tuo näytti toimivan, vaikka alkuun hieman epäilin. kivet tuli puhtaina ulos ja hienompi aines meni ränniin niin kuin pitääkin. pienestä koostan ja suurista kierroksistaan huolimatta tai juuri niiden takia lopputulos näytti hyvältä. Uusia rohkeita kokeiluja tarvitaan ja täytyy toki muistaa, että tekevälle sattuu milloin positiivista, milloin nekatiivista. Mutta muistakaa nuoret kaivajat myös huolehtia omasta turvallisuudestanne, onkalot ovat joskus kuolettavan vaarallisia. Mitä parhainta jatkoa toivottaa Tapsa

joo tapsa kts vinkistä. Pitää tosiaan muistaa välillä kattoa ylöskipäin. vaikka kuinka hikiniskassa painaa =)
grazjsw

ViestiKirjoittaja grazjsw » 13.06.2014 21:31

kultapekka kirjoitti:Aika hyvän kokoinen testimäärä maata! Laitatkos enskerralla rihlat ja matot paikoilleen ja kokeilet löytyykö sitä kultaakin? 8-)

pitää muistaa laittaa =) 2g oli ihan kohtuu tulos. sen loppurännin perät on tosin vielä vaskaamatta =)
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
grazjsw

ViestiKirjoittaja grazjsw » 13.06.2014 21:44

grazjsw

Edellinen

Paluu Tekniikka & koneet